Veckans planer

Nu är första studieuppgiften klar och inlämnad! Det hela gick bra, trots att det var en del frågetecken under arbetets gång. Så svårt att veta vilken nivå man ska lägga sig på såhär i första kursen, men jag har fått lite feedback från en av lärarna och hon tyckte det såg jättebra ut :) Nu är det bara att ge sig på delmoment 2. Ska vara klart nästa torsdag så jag hoppas det rullar på lika bra.

Det blir med andra ord lite plugg i veckan. Ska införskaffa en overall till Elias också. Blir nog en sväng till centrum imorgon. En dejt med Helena har jag också i veckan. Annars blir det lite helgsjobb och så firar jag och Patrik vår årsdag till helgen ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0