Onsdag

Redan onsdag? Dagarna har gått fort denna vecka. Här har vi precis vaknat, eller snarare så har jag vaknat. Barnen sover fortfarande. Planerna för idag är att försöka plugga så mycket som möjligt. Har ett arbete som ska vara inlämnat på söndag. En tjej från min klass ska komma hit idag för att plugga tillsammans.

Annars så ser jag mest fram emot helgen! På fredag är det parmiddag som gäller och eventuellt åker jag ut till en kompis landställe på lördag.

Har sagt det förut, men säger det igen: Instagram! Vill ni ha uppdatering av mig så finns jag mestadels där. Inte lika krångligt och tidsödande som att skriva ett blogginlägg. Mormor och morfar, vi ska hjälpa er att skaffa ett sådant konto nästa gång vi ses! Sannapettersson87 heter jag där för er som undrar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0