Sjukstuga

Har haft en hektisk, men rolig helg. Om man bortser från att jag blev sjuk mitt i allt. Ont i lederna, lite lätt feber och halsont. Känner mig inte piggare idag. Madeleine var jätteförkyld igårkväll och vaknade upp med samma snoriga näsa. Hade lite lätt feber hon med så idag är hon hemma med mig och Elias.

Vi har mest tagit det lugnt, tittat lite på film och haft det mysigt. Jag har surfat runt på bröllopssidor och försökt hitta en bröllopsklänning. Tror mig veta vilken modell jag föredrar, men det återstår att se. Lite frågetecken är det fortfarande kring det hela. Har iallafall fixat brudtärneklänningarna nu. De är så fina och precis den modell jag hade tänkt mig. En bit på väg har vi minsann kommit :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0