Saknad

Längtar tillbaka till Spanien och livet vi levde där. Saknar stranden, badandet, gemenskapen och den härliga känslan av att vara utomlands. Sen var det givetvis svårt att slappna av med två badtokiga barn, men det var ju så härligt att se hur bra de hade det. Barnen fick träffa sina fina kusiner varje dag och resten av familjen givetvis, men kusinerna var nog favoriterna :) Jag, Patrik, Erika och Gianca (plus barnen såklart) hängde tillsammans på stranden under så gott som hela resan. Resten av familjen kom vid lite olika klockslag, men vi två familjer hade ju ungefär samma tider då vi var på stranden p.g.a barnens dygnsrytm.  Det var så kul att träffas varje dag och verkligen umgås. Jag saknar däremot INTE sängen. Fy fan säger jag bara. Fick blåmärken efter den, så hård var madrassen.

Hoppas på att vi kan göra om den resan snart igen. Blir nog år 2015 som det ser ut just nu. Vi har ju lite annat att prioritera tills nästa sommar!

Försökte lägga ut några fina bilder från Spanienresan men bloggappen samarbetar inte med mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0