Onsdag

Har haft fullt upp i flera dagar nu. Fattar inte vart tiden tar vägen? Madeleine har börjat på förskolan igen och trivs som fisken i vattnet. Igår ville lilltjejen absolut inte gå hem för hon hade så kul med en av tjejerna som går på hennes avdelning. Det blev väldigt livat kan jag säga. Hon fick ta en time out i hennes rum när vi kom hem igen. Sen var det genast bättre. Pratade med henne och förklarade att hon måste lyssna på mig och göra som jag säger. Det förstod hon, och idag har det gått mycket bättre.

Har varit i Arninge en sväng idag för att handla present till Elias. Han fyller ju ett år om mindre än två veckor! Åh så stor han blivit. Hänger verkligen inte med. Igår när vi var på övervåningen så gick han in i Maddes rum det första han gjorde. Jag följde efter och man såg på honom att han letade efter något. Elias tittade lite fundersamt på mig och gick vidare in på toaletten, men verkade inte hitta det han letade efter. Sen gick han in i sitt rum, men vände ganska snabbt. Det verkade som om han letade efter storasyster. Såg väldigt besviken ut när han inte hittade henne. Sötnöt!

Syskonkärlek <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0