Lugn dag

Idag har jag varit effektiv. Hunnit med alla "måsten" innan klockan slog 10. Mest tvätt, disk, plocka undan en massa leksaker samt leta efter D-dropparna som Elias ryckte åt sig igår och nu är de puts väck! Hittade dem tillslut under trappan. Mig lurar man inte! ;)

Vi skulle ha träffat Malin idag, men hon var tvungen att avboka för ett jobbpass. Vi ska ses imorgon istället. Ska även träffa Helena och lillebror, ja alltså deras lillebror :) Mystorsdag!

Idag planerar jag att bara ta det lugnt för en gångs skull! Inte träna, åka till affären eller något annat som jag gärna fyller en ledig dag med. Tränade och handlade igår så nu blir det bara mys med Elias och eventuellt sola lite när han tar sin powernap. Härligt att ha en lugn dag. Kanske ska planera lite inför Elias 1 årskalas. Blir bara familjen som vi firar med, men jag ska ändå se till att baka mycket. Älskar att baka, eller mest äta det efteråt :)

Appropå bilderna jag lägger upp till detta inlägg. Mina barn älskar verkligen blodpudding! Syns det? Kolla in hur fin Elias är. Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0