Lördagsnöje

Började dagen med lite lek på Brevik. Kom nyss hem och gav Elias lite mat. Nu har han somnat och ska väl sova i minst två timmar. Har haft lite svårigheter med hans sovrutiner dagtid nu den senaste veckan. Jag tror att han försöker säga till mig att det räcker att sova en gång/ dag istället för två. Får se om det blir bättre nu. Tror att det blir ganska lagom för honom att sova vid 11-12 tiden.

Madeleine kör runt på sin cykel här på innergården. Hon älskar verkligen sin cykel! Kan cykla i flera timmar utan problem. Duktig är hon också! Ska bara lära sig att bromsa lite bättre.

Jag ska väl ta och laga lite lunch till oss två och senare i eftermiddag åker vi upp till domarudden. Pappa och Mette har hand om ett bröllop som är lika stort som mitt och Patriks kommer bli. Kan vara kul att se hur dukningen ser ut :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0