Lördag

God morgon på er. Sitter och äter lite frukost och försöker finna lite inspiration till vår bröllopstårta. Vet att det är x antal månader kvar, men det gör ju inget att ha klart för sig hur man vill att den ska se ut. Har hittat flera stycken som jag kan tänka mig. Så småningom ska jag visa bilderna för hon som eventuellt ska göra tårtan/tårtorna. Hon har säkert flera bra idéer hon med! Vet att vi (jag) vill ha en vit tårta iallafall, sen får vi se hur mycket utsmyckning den ska ha.

Om jag skulle ta och fixa i ordning mig kanske. Hitta på något kul med barnen också. Patrik måste iallafall tvätta vår bil och eventuellt åka till tippen. Får se hur långt vi hinner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0