1-årsdagen

Hipp hipp hurra för fina Elias idag! Min lille kille har blivit så stor. Ett år har gått sen han anlände. Känns faktiskt fortfarande som igår. Kan inte fatta vad tiden tagit vägen? Det första året gick så mycket fortare med barn nr två i förhållande till barn nr ett. Mer att göra kanske? Hur som helst så har dagen varit väldigt bra, om man bortser från ett tråkigt besked som kom via posten. Känner mig väldigt ledsen, besviken och nästintill kränkt. Men men, det hade kunnat vara värre. Ibland ställer jag mig frågan varför vi ens bemödar oss att betala försäkringar? De tycks ändå aldrig stå för de punkter man anser sig betala för. Usch säger jag bara!

Hur som helst så har vi firat Elias idag med glass och hembakade kakor. Såå gott och lyxigt på en tisdag! Skulle behöva en fet godispåse nu eftersom det blev en "tycker-synd-om-mig-själv-dag" idag, men istället tänker jag vända på mina tankar och tänka på allt bra jag har i mitt liv! Vad jag är tacksam över :)

En glad nyhet är att jag har kommit ett steg närmare att få tag i min drömklänning! Ja till bröllopet förstås. Det var kärlek vid första ögonkastet! Hoppas nu på att allt går min väg.


Kommentarer
Postat av: Morfar

Grattis vår lilla prins, vi ses på söndag

2013-08-27 @ 22:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0